Friday, September 18, 2009

shopping raya


salam, bersiaran dari Mydin hypermarket..kuala terengganu..hahhhaaaa..saya tak tahu apa yang menariknya Mydin ni..berpusu pusu orang datang sini..nak kata barang murah..murahlah tapi mutunyer.???

takkan lah saya nak shopping raya kat mydin jugak kan..alang alang dah ada di salah satu bandaraya terhangat terhappening ni..baiklah shopping raya di sini..walaupun kantung kocek
saya sangat kering :-<

sudah lama saya mengidam nak beli kasut berjenama colorado ni...masa mula mula tgk tu harganya AUD 80..warna putih+grey..sangat selesa di pakai,dan yang penting saya terasa macho jer bila pakai kasut tu...tang mana macho pun taktau..perasang je lebih ni..

waktu saya nak beli tu.kasut colorado putih.....harga dah naik ke AUD 125...stok baru katanya..lagipun kasut putih macam saya nak tu in-trend sangat..telan air liur saya sebabkan dah terlebih bajet..tapi kalau saya beli yang warna hitam..saya dapat discount 25%...so dalam bajet lah tu...

ermmm..tapi kalau nak warna hitam yg harganya AUD80..baiklah saya ambik kasut berwarna gelap lain yang harganya AUD50..walaupun tak dapat kasut putih tu..jimatlah jugak duit...berhemah kan belanja...

duit terlebih bajet beli kasut tu..bolehlah tampung beli jaket raya.. :-)

jadinya..kalau ada seseiapa nampak seorang lelaki terlebih macho sedang ..berjalan jalan di petang hari raya..memakai kasut colorado, berseluar jean CK dan berjaket macam di dalam gambar..sila tegur yer..tu DBI...

ps.. walaupun panas..saya tetap pakai jaket..





colorado black comb0





CK jean size 33





jaket




12 comments:

scrlettfr said...

salam aidilfitri..
hahahah.. kelakar la dr.. shopping raya kat mydin..? oklah tu.. tak selalu balik kampung... biasalah... mmg ramai sebab barang2 murah dan banyak.. tapi mutunya ada yg ok dan ada KO.. hehheeh..

scrlettfr said...

salam aidilfitri..
hahahah.. kelakar la dr.. shopping raya kat mydin..? oklah tu.. tak selalu balik kampung... biasalah... mmg ramai sebab barang2 murah dan banyak.. tapi mutunya ada yg ok dan ada KO.. hehheeh..

captlukman said...

hahah dakpe dbi, biar panah asal paka....tobak glamer dbi hehehe

ejard equado said...

lawar nye ksaot dia...

selamat hari raya...

aRaBeLLa said...

fuyoo CK tuuue...rege nye tak tahan..huhu

La Diva said...

hanyarrrr kasut raya! hihhii..

CATZ said...

colorado..?
i went to DFO semalam..
nampak kedai ni..
saja jalan-jalan.
bergaya sungguh mu ye..
jean CK tu..

TuN TeJa said...

Ramai giler org nk g maidin tak sanggup rasenya nk mencari parking...sib tak terjumpa dgn DBI kat maner2 kalu tak nk jerit kuat2...he..he..he..Selamat beraya..

azlanlin said...

tentunya hansem dan melencung di bulan raya jika berpakaian gitu.. macho le katakan...

asr said...

Pakai jaket tengah paneh tak tahan tuuuu.... :D

DBI said...

scrlefft- hahahhaa diorg pi salam ngan mydin di pagi rayer tu

lukmang- tobak glamer ..siap mitok saing otograh ni

ejat- selamat hari raya

arabella- CK reject tu..taraf reject shop

diva- best makang tart nenas?

catz- kang..bkper dok kabo nk mari melbeng..kalu tu tunggu..boleh kita date hihihihi

tunteja- tulah pasal..masing masing gi mydin nok gi cium tgn mydin kut

cikgu..hehhehhehe..melaram le sekali sekala

asr- :-P..hahahaha

thepretender said...

wah dr bergaya nihhhh! :P

phewwiittt :)
hehhee